Etoro Sluit Mijn Crypto .nl
Meldingen
Alles wissen

Wellicht een case voor Pieter Lakeman met zijn stichting SOBI

Elvis1965
Topic starter
(@elvis1965)
Active Member
Deelgenomen: 3 maanden geleden

Dit is een zaak welke volgens mij past in zijn doelstelling.

5 reacties
zol
 zol
(@zol)
Active Member

graag

Beantwoorden
ESMC
 ESMC
Admin
(@esmc)

Dat zou best een goede mogelijkheid kunnen zijn ja.

Als je contact wilt opnemen met de betreffende persoon/stichting om te informeren of dit een zaak zou kunnen zijn die in zijn straatje past, zou dat fijn zijn. Het is voor mij als beheerder hier niet mogelijk om alles zelf te initiëren, dat was mijn doel ook niet. Ik probeer een platform te bieden waarom we informatie kunnen delen en zodoende samen sterker staan. 

Beantwoorden
Modified
(@modified)
Eminent Member

Zojuist contact gehad met het NRC. Als advies werd aangegeven om mogelijk ook contact op te nemen met:

- Verenigde Bitcoinbedrijven Nederland (ondertussen heb ik zelf al contact opgenomen met deze vereniging)

- Simon Lelieveldt

Zij hebben kennelijk wat ervaring opgedaan omtrent de nieuwe regelgeving en hebben zich gebundeld en advocaten in de hand genomen. Wie heeft tijd om waar aan te kloppen?

Beantwoorden
blin
 blin
(@blin)
New Member

beste,

Stel dat het neer zou komen op wetelijke actie. Op wat voor manier zouden we hiervoor betalen, aangezien advocaten betaald meoten worden?

gr

Blin

Beantwoorden
Modified
(@modified)
Eminent Member

Wat mij betreft is dat heel simpel: als eToro hier zelf geen werk van maakt en niet met een redelijke oplossing komt, dan zullen we de kosten voor een juridische gang moeten delen met een ieder die bereid is hierin mee te gaan. Simpel gesteld: des te meer mensen, des te lager de kosten per individu. In mijn geval verlies ik dusdanig veel, dat ik er het zeker voor over heb om een advocaat in de hand te nemen als ik mijn munten vervolgens elders mag stallen ipv kwijtraken. 

Beantwoorden
Deel:
Schuiven naar boven