Etoro Sluit Mijn Crypto .nl
Meldingen
Alles wissen

Juridische stappen tegen eToro Europe Ltd

Pagina 2 / 2

MaikVanRijsoort
(@maikvanrijsoort)
New Member
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Ik wil me hier graag bij aansluiten en op de hoogte blijven, echter heb ik niet de nodige rechten om je een DM te sturen.

Beantwoorden
2 Reacties
Lobo
 Lobo
(@lobo)

Active Member

@maikvanrijsoort volgens is het zo ingesteld dat je minimaal 1 bericht gepost moet hebben in de forum om een DM te kunnen sturen. Je zou het nu dus wel moeten kunnen.....

Beantwoorden
ESMC
 ESMC
Admin
(@esmc)

@lobo precies Lobo, zo staat dat nu ingesteld. Anders worden we straks overspoeld door spambots als we die beperking opheffen. Ik heb er zelfs een topic voor aangemaakt, zodat men even een willekeurig bericht kan achterlaten en dan voldoet aan het vereiste één bericht.

Beantwoorden
Modified
Topic starter
(@modified)
Eminent Member

https://www.etoro.com/posts/0__entry__e069010d-759f-4db6-8c2f-9dd146753275?utm_medium=Direct&utm_source=55714&utm_content=0&utm_serial=SocialSharePostcopyLink_17889877&utm_campaign=SocialSharePostcopyLink_17889877&utm_term=

Hierbij alvast een goed begin allemaal! Wat mij betreft zijn we er nog niet, want ik wil de crypto's over kunnen zetten naar de wallet en daar weghalen, maar het geeft ten minste ademruimte. Mooi om te zien dat zowel DNB en eToro bereidwillig zijn om met ons mee te denken.

Ook ik weet niet meer dan er nu is gecomminceerd door eToro via hun platform en wat dit dus ook betekent voor ons als klanten voor het eventueel kunnen aanhouden van lange termijn posities op eToro. Komende weken zal dat ongetwijfeld wel bekend worden gemaakt en ik blijf in ieder geval zelf in contact met de klantenservice van eToro.

Beantwoorden
3 Reacties
Lobo
 Lobo
(@lobo)

Active Member

@modified zo dit is wel heel goed nieuws hoor. Staat dit gewoon op etoro? ga ik het even bekijken.

Kan ik tenminste mijn positied open houden, ben ik even blij zeg

Beantwoorden
Rmznkcby
(@rmznkcby)

Active Member

@modified

oké, dus onze open posities op het platform zelf blijven gwn open? 
Dat is al een hele verademing voor mij.

bedankt voor het delen!

Beantwoorden
Lobo
 Lobo
(@lobo)

Active Member

@modified bedankt voor het aanpassen van je bericht met extra info, ik had het inmiddels gevonden op etoro.

mooiste zou zijn als ze ons de mogelijkheid bieden om alsnog onze coins te kunnen transferren naar een wallet, dan ben ik helemaal blij.

tweede punt waar we een tijdje (maanden) op moeten wachten is de Flare tokens.

Beantwoorden
porsche.etoro
(@porsche-etoro)
New Member

Goed news. Ik heb net mail van EToro ontvangen dat ze NIET posities sluiten per 23-1 en later!!! 🤗 

Beantwoorden
1 Beantwoorden
Eric186
(@eric186)

New Member

@porsche-etoro

Maar eronder bij het 2e stukje zeggen ze inde mail wel:

''Gebruikers van eToro Wallet in Nederland moeten hun cryptoactiva uit hun eToro Wallet halen naar een andere digitale Wallet of blockchain adres vóór 23 januari 2021 om 23.00 uur CET, aangezien de eToro Wallet op dit moment geen deel uitmaakt van het registratieproces in Nederland. Na deze datum hebben zij geen toegang meer tot de eToro Wallet of hun holdings.''

Dus moet ik me XRP nu overzetten? Hoewel dat volgens mij niet kan bij Etoro..?

Beantwoorden
Eric186
(@eric186)
New Member

Maar eronder bij het 2e stukje zeggen ze inde mail wel:

''Gebruikers van eToro Wallet in Nederland moeten hun cryptoactiva uit hun eToro Wallet halen naar een andere digitale Wallet of blockchain adres vóór 23 januari 2021 om 23.00 uur CET, aangezien de eToro Wallet op dit moment geen deel uitmaakt van het registratieproces in Nederland. Na deze datum hebben zij geen toegang meer tot de eToro Wallet of hun holdings.''

Dus moet ik me XRP nu overzetten? Hoewel dat volgens mij niet kan bij Etoro..?

Beantwoorden
Renemoor
(@renemoor)
New Member

Ik begrijp dat ook niet. Is toch tegenstrijdig? Ik heb XRP maar zou niet weten hoe dit over te plaatsen.

Beantwoorden
ESMC
 ESMC
Admin
(@esmc)

Onze community bestaat inmiddels uit meer dan 400 geïnteresseerden. Het kan natuurlijk zijn dat een deel hiervan na de terugtrekking van Etoro tevreden is met de uitkomst, crypto werd immers niet meer automatisch en tegen onze zin in gesloten, maar dat neemt niet weg dat er nog altijd een grote mate van ontevredenheid heerst. Niet alleen over Etoro's eigen gebrekkige afhandeling van haar zaken bij de DNB en de wijze van communiceren naar haar klanten, die ons eigenlijk geen enkele keuze liet, maar ook over de enorme winstderving dat hiervan het gevolg is. 

Mocht er nog voldoende animo zijn om hierover klachten in te dienen, dan kan ik (of dan kan gebruiker @modified, degene die daar namelijk zelf achteraan is gegaan) daar de benodigde formulieren voor delen.

Beantwoorden
Pagina 2 / 2
Deel:
Schuiven naar boven