Etoro Sluit Mijn Crypto .nl
Meldingen
Alles wissen

Bronze user

Martyn
Topic starter
(@martyn)
New Member
Deelgenomen: 3 maanden geleden

Eind 2017 ingestapt in XRP, Dash en ETC. We weten allemaal hoe dit is afgelopen (tot nu toe), want het was ten slotte een lange termijninvestering die ik toentertijd heb gedaan.

De mogelijkheid onbtreekt om mijn munten naar een eToro wallet over te zetten. Heeft dit te maken met het type user? Ik ben Bronze user.

Al met al kan het toch onmogelijk zo zijn dat er posities worden gesloten en je al je munten kwijt bent, waar je eToro goed voor heb betaald.

Het riskante nu is, dat bijv. XRP zo maar nog flink kan zakken tot 23 januari, maar nu de transacties sluiten is sowieso een verlies van 80% in mijn geval. 

Het zou mooi zijn als we met zijn allen toch voor een zaak kunnen zorgen, zodat we ons zuurverdiende geld niet kwijt zijn.

Fijne jaarwisseling allemaal!

Onderwerp trefwoorden
2 reacties
A. Verhoeff
(@a-verhoeff)
Active Member

Historisch gezien zakt in Januari alles weer wat in. Ik snap dat de cijfers pijn doen (ik heb op XRP ook heel veel verlies). Maar door e.e.a. in eigen hand te houden kan je er wellicht toch nog aardig uitkomen, dan wel overstappen. Door op een hoog moment in de dag/week uit te stappen op Etoro, en voor dat geld weer terug te kopen bij een andere exchange, het vraagt een beetje geluk en geduld. Maar ik zou niet wachten tot Etoro voor je verkoopt. Dan snoepen ze waarschijnlijk nog een beetje waarde weg met de verkoop in net een (gemanipuleerd) dipje. Ik ben al mijn vertrouwen in Etoro kwijt. Ze reageren niet op tickets, er is geen duidelijkheid over een nette afhandeling. Het komt er eigenlijk op neer. We gooien jullie eraf en rot maar lekker op naar een ander.

Het gaat er onder aan de streep vooral om: Hoeveel muntjes heb je terug t.o.v. van wat je had op Etoro.

Beantwoorden
ESMC
 ESMC
Admin
(@esmc)

@martyn ik ben via de klantenservive van Etoro de mogelijkheid aan het bekijken of hen de crypto handmatig naar mijn andere adressen op wél door de DNB goedgekeurde platformen te sturen. Dat zou dan voor veel personen een redelijk oplossing zijn, al komt Etoro er dan alsnog makkelijk vanaf. Maar dan hebben we in ieder geval onze crypto assets nog.

@a-verhoeff overstappen an sich is inderdaad niet slecht, alleen het uitcashen zelf is wel lastig. Ik moest onlangs bv. vier dagen wachten tot ik het geld terug had ontvangen. In crypto kan er in in zo'n tijd een hoop gebeuren en het is natuurlijk enorm zuur als je dan op een hoger punt opnieuw zou moeten instappen.

Beantwoorden
Deel:
Schuiven naar boven