Wie kan deze leek helpen??
Ik heb XRP bij Etoro maar in de mail (zie hierboven) die ik heb ontvangen staat dat ze de cryptos niet gaan sluiten!
(''Na onze lopende gesprekken met de DNB hoeven bestaande crypto-posities niet meer te worden gesloten op 23 januari 23:00 uur, zoals eerder werd vermeld.'')
Maar eronder bij het 2e stukje zeggen ze wel:
''Gebruikers van eToro Wallet in Nederland moeten hun cryptoactiva uit hun eToro Wallet halen naar een andere digitale Wallet of blockchain adres vóór 23 januari 2021 om 23.00 uur CET, aangezien de eToro Wallet op dit moment geen deel uitmaakt van het registratieproces in Nederland. Na deze datum hebben zij geen toegang meer tot de eToro Wallet of hun holdings.''
Dus ik begrijp er niks van?! kan ik nu me XRP op Etoro laten staan? Of kan ik er na de 23e niet meer bij?
En ze hebben het over het overbrengen naar een andere digitale wallet, maar vanuit Etoro kan ik mijn XRP toch niet overzetten naar een andere wallet? (ik heb al wel een account aangemaakt op een ander platform maar krijg het niet voor elkaar om mijn XPR te verzenden)
Hoop dat iemand even de tijd heeft om mij hierin te helpen.
Alvast hartelijk dank!