Zojuist ontvangen per mail:
Zoals eerder gecommuniceerd, is eToro in het proces om zich te registreren als crypto-serviceprovider bij De Nederlandsche Bank NV (DNB).
Na onze lopende gesprekken met de DNB hoeven bestaande crypto-posities niet meer te worden gesloten op 23 januari 23:00 uur, zoals eerder werd vermeld. Dit betekent dat we op 24 januari GEEN crypto-posities zullen sluiten, en dat gebruikers hun posities ook niet hoeven te sluiten. U bent welkom om uw posities te houden tot het moment dat u ze wilt sluiten.
Alle andere wijzigingen die in onze vorige mededeling zijn aangegeven, blijven van kracht, waaronder het volgende:
- Op dit moment kunnen eToro-klanten in Nederland geen nieuwe crypto-posities openen.- Gebruikers van eToro Wallet in Nederland moeten hun cryptoactiva uit hun eToro Wallet halen naar een andere digitale Wallet of blockchain adres vóór 23 januari 2021 om 23.00 uur CET, aangezien de eToro Wallet op dit moment geen deel uitmaakt van het registratieproces in Nederland. Na deze datum hebben zij geen toegang meer tot de eToro Wallet of hun holdings.
Als u vragen heeft, neem dan contact op met de klantenservice
Met vriendelijke groet,
Het eToro team
Top dat onze posities nu (voorlopig) dus niet geforceerd gesloten worden.
Wel zuur voor degenen die door het handelen en de berichtgeving van Etoro kosten hebben moeten maken die niet gecompenseerd lijken te worden (mijn herhaalticket hierover staat nog altijd open, na eerst 8 dagen te hebben gewacht op een schofterig standaard antwoord). Ook zal er voor vele gebruikers sprake zijn van winstderving, gezien de timing van Etoro's eerste berichten vlak na de val van XRP. Al met al ben ik tevreden dat onze posities in ieder geval kunnen aanhouden, maar de schoonheidsprijs verdient dit allerminst.
Victory!!
Kwaad is al geschied. Duizenden euro's verlies zijn al genomen. Dit is ronduit schofterig en Etoro MOET hiervoor verantwoordelijkheid nemen. Het vertrouwen in Etoro is compleet verdwenen.
Goed nieuws voor de gene die hun posities nog niet gesloten hadden. Zojuist een mail ontvangen van etoro dat zij GEEN posities gaan sluiten op 24 januari 2021.
ik ontving deze mail vandaag, had geklaagd dat de Toro wallet App niet werkt.
I hope that this email finds you well.
I'm very sorry about the unpleasant experience that you recently experienced.
I want to let you know that we are working on a solution, that hopefully, will be beneficial for you and for all of our valuable clients from the Netherlands.
I will personally update you in the next few days about the solution that eToro can offer.
Zojuist ook mijn 10.000 dollar aan overige aandelen gesloten en mijn volledige vermogen weg gehaald bij Etoro. Vorige week al een account aangemaakt bij 212 Trading. Ik heb al meer van dit soort ervaringen uit het verleden en heb er geen vertrouwen in dat Etoro ooit haar oplichtende strategie zal veranderen. Ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen en degene die blijven wens ik veel sterkte en succes. Verder zal ik dit forum in de gaten blijven houden met betrekking tot een eventuele rechtszaak waar ik graag in wil investeren.
Het blijft ruk natuurlijk. Niks victory...
posities zijn gesloten uit angst en daar is verlies op gemaakt. Dit kan echt niet.
etoro is echt een kut platform. Vandaag ging de nyse market gewoon 15-20 minuten later open op etoro waardoor mensen die blackberry wilde kopen alles mislipeen blijkbaar gebeurt dat ook vaker. Check de bericht maar bijnblsckberry over market open.
ik ben nog steeds voor een rechtszaak in ieder geval!
Maar wat betekent dan het tweede aandachtsstreepje met de tekst:” Gebruikers van eToro Wallet in Nederland moeten hun cryptoactiva uit hun eToro Wallet halen naar een andere digitale Wallet of blockchain adres vóór 23 januari 2021 om 23.00 uur CET,.....”
Dat is toch tegenstrijdig met dat we niet onze posities hoeven te sluiten?
Hoe bedoelen mensen victory... Mensen die wel alle posities in negatief hebben gesloten hebben hier nu niks meer aan..