Etoro Sluit Mijn Crypto .nl
Meldingen
Alles wissen

Spark tokens

Pagina 1 / 2

Rmznkcby
Topic starter
(@rmznkcby)
Active Member
Deelgenomen: 10 maanden geleden

Hey allemaal,

enig idee wat er nu gaat gebeuren met de spark/flare tokens die we zouden moeten ontvangen in de nabije toekomst? 

16 reacties
A. Verhoeff
(@a-verhoeff)
Active Member

Ik heb hier de 28ste een ticket over gestuurd naar Etoro, helaas nog geen antwoord gehad. Zodra ik iets hoor zal ik dit delen.

Beantwoorden
Monne642
(@monne642)
Active Member

Dit is wat ik terugkreeg van de Etoro accountmanager, daar kan je niet zoveel mee. 

hangt van de de release af van de spark tokens en/of Etoro tegen die tijd een vergunning heeft ja/nee. 

Wat betreft de Spark tokens is het helaas nog niet bekend vanuit Spark wanneer deze op de markt gaan komen. Zodra er meer informatie vanuit de Spark is zal ook eToro hier op reageren. In die zin is daar niks op veranderd.

Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust. Fijne dag,

Jigal

Beantwoorden
3 Reacties
ReKar
(@rekar)

Active Member

@monne642 van de RIPPLES in mijn portefeuille een printscreen gemaakt. 
maar waar kan ik het heen sturen - vóór de deadline van 11 juni - om de Spark tokens te krijgen ?

Dank en groet,

Beantwoorden
Monne642
(@monne642)

Active Member

@rekar een screenshot is een goede stap. Staat de XRP op de exchange of in je wallet? Als deze in een wallet staan kan je ze naar eigen beheerde (XUMM wallet) bijvoorbeeld sturen en het claim proces nogmaals doorlopen. Mocht Etoro de registratie niet op tijd binnen kan je wellicht bij Flare de sparktokens alsnog claimen. Wellicht van te voren Flare network informeren? Waar het ophangt is hoe snel of langzaam Etoro de registratie binnen heeft vanuit DNB. Als dit voor de “go live” datum van Flare Networks is verwacht ik geen issues. Zo nee is het verstandig om Flare Networks te informeren, die kunnen ons dan wat pointers geven. Ik ga kijken of ik een antwoord in deze kan krijgen van Flare.

Beantwoorden
ReKar
(@rekar)

Active Member

@monne642 Dank voor je snelle reactie, mijn XRP coins zitten op het platform van die Etoro criminelen

Beantwoorden
A. Verhoeff
(@a-verhoeff)
Active Member

Dit kunnen ze helemaal niet maken, dat is gewoon 100% diefstal als we die niet krijgen.

Beantwoorden
ESMC
 ESMC
Admin
(@esmc)

Ik heb hierover zelf geen info van Etoro, maar de snapshot die ze van onze accounts hebben gemaakt tussen 9-12 december (+-) zou gewoon geldig moeten zijn om daar op termijn de Spark tokens te ontvangen. Voorwaarde is denk ik wel dat je nog een account hebt bij Etoro, ze kunnen het moeilijk ergens voor iemand apart zetten die niet meer actief is bij hen.

Bovendien, als de verwachting is dat het nog maanden duurt voordat Spark daadwerkelijk gedistribueerd wordt, dan zal Etoro tegen die tijd haar zaakje wel op orde hebben met de DNB... mag ik hopen.

Beantwoorden
A. Verhoeff
(@a-verhoeff)
Active Member
Ze zeggen dus, omdat ze in deze gedwongen worden omdat ze niet voldoen aan de regelgeving, dat wij de sigaar zijn en de kosten maar moeten slikken. m.b.t. de sparktokens is het eigenlijk gewoon geen antwoord.

Case: 01500957 - Forced to close Crypto trades 
eToro Customer Service <customerservice@etoro.com>
Ma 4-1-2021 00:26

Thank you for contacting eToro customer service.

Please be advised that eToro is unable to facilitate compensation for losses due to closed trades. This is because these actions are not because of the eToro trading platform but in regards to changes in response to regulations in the Netherlands.

We do apologize that we could not give you more notice of this change.

Kindly note users have until 11pm CET on January 23, 2021 to manage any existing crypto positions (real and CFD). They will need to close all existing crypto positions by 11pm CET January 23, 2021. This includes copy positions. If positions are not closed by this date, then eToro will close the positions for them, and deposit the money in their balance.

As per your second request please be advised that the Spark token distribution is due to occur in a few months. We will ensure that we update you nearer the time.

Should you require any further assistance or information, please reply to this message.

Best regards,
Johnny,
eToro Customer Service

For more information or help getting started, we invite you to check out our Tutorial Center: https://content.etoro.com/lp/tutorialcenter/#

Beantwoorden
Rmznkcby
Topic starter
(@rmznkcby)
Active Member

Iemand al wat wijzer geworden wat betreft de spark tokens die we horen te krijgen (degene die xrp hebben/hadden)? Ik zie prijzen verschijnen van 0,22-0,59€. Ik heb recht op een aanzienlihk aantal tokens. Het gaat me dus om vrij veel geld. Ik heb er ticket voor geopend bij Etoro maar heb vooralsnog geen reactie gehad.

Beantwoorden
1 Beantwoorden
ESMC
 ESMC
Admin
(@esmc)

@rmznkcby nog niets voorbij zien komen, ik denk ook niet dat we daar nu al harde antwoorden over kunnen verwachten vanuit Etoro. Ik verwacht van hen überhaupt niets meer. De prijsschatting van dergelijke tokens lijken me wel enigszins uit de lucht gegrepen of niet? Zit daar een reële redenering achter? Als dat echt de beginwaarde zou zijn, dan gaat het voor sommigen waarschijnlijk om héél veel geld!

Beantwoorden
Lobo
 Lobo
(@lobo)
Active Member

sorry, maar wat zijn dit voor tokens? iemand een linkje waar ik meer info kan vinden?

zijn het tokens gekoppeld aan XRP? want ik heb heel veel XRP.

Ben nieuw op de forum en ben alles aan het lezen, @ESMC, bedankt voor het opzetten van deze platform!

Beantwoorden
1 Beantwoorden
Lobo
 Lobo
(@lobo)

Active Member
Geplaatst door: @lobo

sorry, maar wat zijn dit voor tokens? iemand een linkje waar ik meer info kan vinden?

zijn het tokens gekoppeld aan XRP? want ik heb heel veel XRP.

Ben nieuw op de forum en ben alles aan het lezen, @ESMC, bedankt voor het opzetten van deze platform!

ik beantwoord mijn eigen vraag:

https://www.etoro.com/news-and-analysis/crypto/get-spark-for-your-xrp-on-etoro/

Beantwoorden
Cuckoo
(@cuckoo)
New Member

Algemeen bericht over Spark tokens:

The first distribution will happen when the Flare mainnet goes live, sometime in Q1 or Q2 of 2021. Initially, just 15% of the tokens will be distributed. The remaining 85% of tokens will be distributed over the next couple of years. Presumably this is done to reduce selling pressure.

https://www.exodus.io/blog/spark-token/

Beantwoorden
ReKar
(@rekar)
Active Member

Maar waarom is SPARK überhaupt voornemens om XRP houders te voorzien van gratis tokens ...?

whats in it for them ? 

Beantwoorden
Pagina 1 / 2
Deel:
Schuiven naar boven