Etoro Sluit Mijn Crypto .nl
Meldingen
Alles wissen

Etoro wont distribute the token ūüė†

Thymen
Topic starter
(@thymen)
New Member
Deelgenomen: 3 weken geleden

Thank you for contacting eToro customer support in regards to the Flare token distribution. We can confirm that our Netherlands clients will be unable to receive the Flare token air drop due to regulatory restrictions.  eToro is unfortunately unable to facilitate crypto currency positions for Netherlands clients due to these regulatory restrictions and also consider Flare tokens to be crypto currency.  We sincerely apologize for any inconvenience this causes for you, however, we sincerely appreciate your cooperation and understanding in this matter. If you have any further questions, please don't hesitate to respond to this message. Best regards, Timothy eToro customer service Please note that all communications are recorded for quality and training purposes.

4 reacties
NonDutch76
(@nondutch76)
Active Member
Deelgenomen: 7 maanden geleden

I have been forced out of all of my positions recently against my directions or wishes, a lot of money, and a very old account.

they do not have the licence in the Netherlands and I am not sure they ever will.

be careful with them, they are not looking to help you, they just make it sound nice while keeping your assets.

Beantwoorden
Thymen
Topic starter
(@thymen)
New Member

I just called the dnb bank the netherlands etoro can register always at any time to trade crypto in the netherlands

Beantwoorden
A. Verhoeff
(@a-verhoeff)
Active Member
Deelgenomen: 7 maanden geleden

This just means that Etoro is at fault, i had over 23k XRP at the time of the snapshot and they simply flip us the middle finger. I wonder who we can approach for compensation as this feels like theft to me.

Beantwoorden
Thymen
Topic starter
(@thymen)
New Member

Beste Thymen,

Mijn naam is Steven Gaertner, Account Manager bij eToro.

Het was zeer aangenaam je gesproken te hebben.

Bij deze mijn contactgegevens.

Zoals vermeld zijn wij momenteel in discussies met de DNB en we wachten op een positief antwoord i.v.m. de crypto's hopelijk in de komende weken.

Spijtig genoeg hebben we geen precieze tijdslijn daarvoor, maar we houden je zeker en vast op de hoogte.

I.v.m. de distributie van de Spark token zal die wellicht plaatsvinden eind Juli, maar wij wachten op confirmatie van Flare Networks daarover. 

Wij zijn in direct contact met Flare Networks. Zodra er nieuws is, zullen we onze klanten op de hoogte brengen.

Dus voor nu nog even geduld.

Een "Snapshot" van XRP-houders werd op 12 december 2020 genomen. 

Volgens de informatie die deze momentopname bevat, zullen de XRP-houders die in aanmerking komen up-gedate worden.   

Ik wens je alsnog een fijne dag.

Met vriendelijke groeten,

Steven Gaertner

Beantwoorden
Deel:
Schuiven naar boven